امتحانات ترم اول

نتیجه نظرسنجی نمرات امتحان آمار دانشجویان

مشاهده

ضمن آرزوی موفقیت در امتحانات پایان ترم اول

این پست برای بحث و تبادل نظر در خصوص 6 امتحان ترم اول ایجاد شده

منتظر نظرات شما هستیم

موفق باشید

نکته : قسمت نظرات صفحه بندی شده و در هر صفحه فقط 20 نظر آخر نمایش داده می شود برای دیدن نظرات قدیمی تر بر روی لینک دیدگاه های کهنه در پایین صفحه سمت چپ کلیک نمایید

190 دیدگاه در “امتحانات ترم اول

  1. سلام
    منم برای همه آرزوی موفقیت و نمره های خوب دارم!!
    امیدوارم اساتید در شرایط روحی خوب سوالارو انتخاب کرده باشد 🙂

  2. سلام
    با آرزوی موفقیت برای همه . به نظر من همه امتحانات یه طرف آمار یه طرف ….! فقط خدا رحم کنه….! من که از استرس آمار شب و روز ندارم!
    خدا خودش کمکمون کنه

  3. امتحان mis در مجموع خوب بود فقط چند تا نكته جالب داشت :
    در خصوص استاد : ايشون بسيار مهربون تر از پشت وبكم بودند.سوالات تشريحي و انتخابي خوب بود ولي سوالات تستي در حد كنكور ارشد ملي نكته داشت !!
    در خصوص استاديار : اين بود اين سوالات مياد؟ درباره مديريت دانش يه چيزايي ديگه گفتيد مياد كه !! ايه همه دود چراغ خورديم درباره erp چرا چيزي نيومد؟ كي پاسخ گو اين جوانان معصومه ؟

  4. با سلام
    خوشبختانه اولين امتحان را گذرانديم . انشا الله كه همه نمرات خوبي بياودند.
    من خودم شخصاً فكر مي كنم كه دانشجوي بدي هستم ،زيرا درس mis را كه به اين شيريني بود چرا بيشتر نخوندم كه حتماً ۲۰ بشوم .

  5. تا جاییکه یادمه استاد سر جلسه که اومدن گفتن نمرات تستی و تشریحی یکسانه…
    به نظرتون این درسته؟ تشریحیاش خیلی کلی بود و تقریبا همه چیز رو خواسته بود بعد اینکه با یه تست غلط انگار یه صفحه جواب دادن تشریحیت بپره! به نظرم منطقی نیست…
    اگه موافق باشید از استاد بخواییم در این مورد یه تجدید نظر کنن

  6. با سلام
    كسي پاسخ هاي سؤالات تستي mis رو داره؟ راستي استاد گفت تمرين هايي كه انجام دادين رو پايين برگه ها بنويسيد؟؟

  7. سلام به همه
    به نظر من هم سوالات MIS منطقی و مناسب برای آزمودن مطالب ارائه شده طراحی شده بود. باز هم جا داره که از استاد تشکر کنیم. امیدوارم برای نمره دادن هم خیلی سخت گیر نباشند.

  8. سلام به همه دوستان
    در مورد مطلب خانم رجایی باید بگم ، از استاد بعد از امتحان پرسیدم گفت تستی ها مجموعا ۲.۵ نمره دارد و تشریحی ها ۱۷.۵ نمره . یعنی هر سوال تستی ۰.۲۵ نمره . البته به شخصه فکر می کنم بارم بندی نکرده بود که موقع نمره دادن دستش باز باشه . آرزوی موفقیت دارم برای همه دوستان بخصوص امتحان فردا یعنی آمار ….

  9. با سلام خدمت همه دوستان
    خواستم از دوستاني که جزوه ها را نوشتن يا خلاصه نويسي کردن سوال تستي مرتب کردن و قسمت هاي حذفي مشخص کردنو …. تشکر کنم
    دوست داشتم اسم بيارم ولي ترسيدم کسي را فراموش کنم
    ممنونم ار همتون

  10. با سلام
    امتحان امار بد نبود هر چند وقتش خیلی کم بود . تو نمونه سوالهای که داشتیم وقت امتحان ۳ ساعت بود در حالیکه به ما ۲ ساعت وقت دادن نه حتی یک دقیقه بیشتر.
    من داشتم می نوشتم که ورقه رو از زیر دستم کشیدن.
    به هر حال امیدوارم نمره خوبی بگیریم.

    1. واقعا أقاي فرضي امتحان بد نبود؟!!!!
      من كه در تمام طول زندگيم همچين امتناني رو نه ديده بودم نه حتي شنيده بودم، اين ديگه چه امتحاني بود أون از سوالات اونم از نظم جلسه ! بازم استاد خدا خيرش بده!!!!!!!!!!!!!
      شما احتمالا خودتون استاد امار هستيد !

    2. @رضا فرضی, <a
      آقای فرضی بهتون تبریک می گم چون فکر کنم شما جزو معدود کسانی هستید که همچین نظری داره و این نشون میده خیلی به این درس مسلط هستید…
      من که به شخصه برای ۱۸ به بالا اومده بودم ولی الان واقعا امیدم به خدا و کرم استاده 🙂 هرچند تصحیح برگه ها هم حتما کار آموزشیار خواهد بود که خدا بخیر کنه!

  11. با درود
    امتحان آمار خيلي سخت و نفس گير بود. آخر هم كه به جنجال كشيده شد و استاد به بچه ها گفت بر گردند سر كلاس و برگه هاي امتحاني رو كه جمع كرده بودند دوباره توزيع كرد.شما به عمرتان حتي در مدرسه چنين چيزي ديده بوديد ؟
    مشكلات ما با آمار بيشتر از اين حرفها است .
    ۱- نخست اينكه در اولين جلسه استاد گفتند كه شش فصل اول را تدريس ميكنند كه بسيار ساده تر از شش فصل آخر بود اما استاديار امدند و گفتند نه شش فصل بعدي است و استاد را بعدا مجاب كردند .
    ۲- ما هيج جا نديديم كه استاديار درس جديد بدهند كه در اين كلاس ديديم . برگرديد و نگاهي به حجم مطالب آماري كه در اين كلاس گفته شد بياندازيد .
    ۳- در مجموع به آنچه استاد در باره امتحان گفته بود عمل نشد و دليل اينكار هم اين بود كه از هدايت كلاس گرفته تا طرح سئوال را به آموزش يار سپرده بود كه ايشان هم بسيار بي تجربه هستند.و اينرا از ناقص بودن سئوال آخر ، نبودن فرمول مورد نياز ، نقص در جداول تهيه شده ميتوان ديد .
    ۴- كتاب استاد لبريز از غلطهاي ديكته اي است كه احتمالا آنرا هم همين آموزشيار تصحيح كرده. من يك ساعت طول كشيد تا فهميدم عدد چاپ شده ۱/۳ نيست و ۰/۳ است همين باعث شد كه در حل مسئله گمراه بشوم.
    ۵- به نظر من لحن گفتگو و پرخاشگري بي مورد استاد نا مناسب و در حد و اندازه شهيد بهشتي نيست. من در دانشگاه دارغوز آباد هم نديدم كه استاد اينگونه سخن بگويد .
    در مجموع من حتما به نمره اين درس و استاد اعتراض خواهم كرد.

  12. ضمنا من سئوالات آمار و MIS را كه امروز و دو روز پيش برگزار شده دارم . اگر خواستيد آنرا ارسال كنم ؟

    1. @عليپور,
      من هم با شما موافقم…
      دوره مجازی با وجود اینکه باعث میشه به کارهامون هم برسیم و در کنارش ادامه تحصیل بدیم ولی معایب خیلی زیادی داره… یکیش همین که دستمون به هیچ جا بند نیست و استاد و دانشجو هیچ شناختی از هم ندارن…
      مسلما اگه حضوری بودیم کار به اینجا نمی کشید
      سوالا خوبه نمونش تو سایت باشه… شاید به درد ورودی های بعدی خورد.. ممنون میشم واسه ایمیل سایت ارسال کنید

      1. @محمد عقيلي,
        موافقم اگه نمونه سوال سایر امتحانات رو که هنوز ندادیم هم دارید بسیار سپاسگذار میشیم
        البته نمونه سوال امار هم به درد خیلی ها میخوره!!

  13. با سلام
    خدمت تمامی دوستان
    نظر همه در خصوص امتحان آمار متین و به جاست اما سعی کنیم یه طرفه قضاوت نکنیم چون درسته که مجازی هستیم اما اینم یادمون باشه که دوره ارشد با کارشناسی فرق میکنه و خوب باید بیشتر زحمت کشید و گرنه ارشد بهش نمی گفتن

    1. @علیرضا,
      یعنی بقیه کم زحمت کشیدن؟ یعنی استاد نگفت فقط از مطالب من بخونید؟؟یعنی هرکی ارشده علم غیب باید داشته باشه؟ قضاوت حرف شما با با بقیه دوستان !!

      1. مثل اینکه فقط آقای علیرضا درک کردن که ارشد چیه و زحمت کشییدن و خوندن بقیه همه الکی اومدن سر جلسه امتحان ….. این حرفها یعنی چی واقعا متاسفم ! …..
        در تایید صحبت آقای شمس الدین کسی استاد رو به گفتن اون فرمایشات و بخش بندی و حتی بارم بندی (در جلسه آخر) مجبور نکرده بود میتونستن بگن مشخص نیست ویا ….

  14. با عرض سلام
    درباره امتحان تحليل آماري بايد بگويم كه ، من هم معلم بودم ، هم ممتحن و هم مدرس ولي متاسفانه تا به حال چنين امتحاني در هيچ كجا نديده بودم .ايراد كلي به ممتحن ها برمي گردد كه بدون هماهنگي با استاد برگه هاي امتحاني را زودتر جمع كردند ، پس تكليف آنهايي كه زودتر رفتن چيست ؟ و بدتر از همه اين كه وقتي ورقه هاي مارا گرفتند ، در كلاس هاي مجاور هنوز همه نشسته بودند .
    انشاالله استاد با نظر خوشبينانه به نمره بدهند .

  15. من فقط متاسفم !!
    ضمنا ما ارشد هستيم قبول برخي خداي آمار هستند نمرشون عالي مي شه قبول
    ولي اين درست نبود !!
    حرفي كه استاد فرمودن فقط از تمرينهاي سر كلاس مياد اعتماد كرديم ولي نبود خيلي آدم رو ناراحت ميكنه خب مي فرمودن از فلان جا و فلان جا مياد
    بازم متاسفم كه بدون اينكه كم كاري كنيم نمره خيلي ها از جمله خودم كم ميشه

  16. سلام به همگی
    با دوستان کاملا موافقم و به آقای فرضی تبریک می گم. اما در حال حاضر اعتراض به استاد تاثیری داره؟ همان ابتدای ترم که من و تعداد اندکی از دوستان اعتراض می کردیم اگر سایر دوستان هم همراه میشدن الان در این موقعیت قرار نمی گرفتیم. نکاتی که در امتحان امروز بسیار بارز بود و واقعا جای تاسف دارد؛ آنهم در دانشگاه شهید بهشتی.
    1- ناهماهنگی استاد و آموزشیار چه در زمان تدریس چه در طرح سوالات. در انتهای جلسه هشتم استاد تمامی سوالات و بارم بندی آنها را عنوان کردند که خوشبختانه فیلم ضبط شده موجود است و همچنین در جلسات دیگر که دانشجویان از استاد سوال می کردن که این مطالبی که شما درس می دهید با آموزشیار متفاوت است؛ می گفتند شما به من گوش کنید! اگر در امتحان اومد بگین که من درس ندادم!
    2- طراحی سوالات که کاملا مشخص بود توسط آموزشیار انجام شده دارای چندین اشتباه می بود که بارها استاد آنرا اصلاح کردند
    3- متاسفانه استاد در بعضی از کلاسهای امتحانی توضیحات کمتری نسبت به سایر کلاس ها داده و این کاملا بی انصافی است که عده ای از کمک استاد در سرجلسه بی بهره موندن! (البته امروز متوجه شدم که در امتحان MIS هم چنین اتفاقی افتاده مثلا استاد تنها در یک کلاس گفته تمریناتی که حل کردید و برایم فرستادید را در انتهای پاسخنامه ذکر کنید! در کلاس ما چنین صحبتی نشد!)
    4- بعضی از الفاظی که آقای دکتر عالم تبریز در سرجلسه عنوان می کردند واقعا در شان یک استاد دانشگاه نبود!
    5- مراقب سرجلسه خانم قدسی که واقعا جلسه امتحانی دانشجویان ارشد را با مدرسه ابتدایی اشتباه گرفته بود. من خود به شخصه تمام قوانین مربوط به امتحان و تقلب را می دانم که متاسفانه ذره ای از آن توسط ایشان رعایت نشد که حتی مجبور شدم در جلسه امتحان به ایشان تذکر دهم که نظم و آرامش جلسه را رعایت کنند!!! که حتما این موضوع را با آقای دکتر ابراهیمی در میان خواهم گذاشت. و همچنین بانظر خانم شکرزاده کاملا موافقم.
    6- پنج نمره تمرین آمار که قرار بود علاوه بر بیست محاسبه شود که امروز مشخص شده امتحان 15 و 5 نمره تمرین دارد!!! آنهم اگر نصف نمره از برگه گرفته شود نمره تمرین اعمال می شود (قابل توجه دوستانی که می خواستند نمره ای بیش از 20 را قبل از امتحان ذخیره داشته باشند) البته در درس IT هم تمرین و مقاله و ارائه کلا 20 نمره داره و نمره ای بیش از آن داده نمی شود!!
    امیدوارم در ترم آینده شاهد این مشکلات نباشیم و اگر مواجه شدیم در همان ابتدا موضوع را با دانشگاه حل کنیم.

    1. @ع.م,
      اگه موافق باشید بعد از امتحانا با دوستان حضوری بریم پیش یه مسئول و راجع به این صحنه های … و اتفاق های …. و حرف استاد که ….(سانسور) و ……. حرف بزنیم

      1. @شمس الدین, موافقم.چرا بعد از امتحانات؟ میتونیم بعد از امتحان بعدی که همه حضور دارند حرفهامون را به دانشگاه بگیم.میدونید که من همیشه در این امر حاضر بودم.

  17. سلام دوستان
    فکر می کنم به خاطر رفتار امروز خانم قدس درسر جلسه امتحان اعتراض کنیم چون برخوردشان اصلا مودبانه با دوستانمان نبود واسترس ایجاد می کردن .درضمن برگه های کلاس ماروهم زودتر از بقیه کلاسها جمع کردن حداقل ده دقیقه .به هر حال باید متوجه بشن که ما کوچولو نیستیم

    1. @فم,
      درسته که رفتار خانم قدسی کاملاً بچگانه و به دور از قوانین امتحانی بود اما این رو هم در نظر بگیرید که رفتار دوستمون هم اصلاً خوب نبود درسته که باید از خودشون دفاع می کردن اما نه به قیمت اینکه هر چیزی بگن.اما در کل موافقم که رفتار خانم قدسی نه تنها با ایشون بلکه با همه ی ما خیلی بد بود و جای اعتراض دارد.

  18. سلام همکلاسیهای عزیزم
    برای اینکه درس بی پی ار رابهتر متوجه بشیم .لطفااگه کسی نمونه تمرین یا یک مدل داره برامون بگذارین .چون تمرین تلفن الفا روکه حل کردیم نمیدونیم درست است یا نه استاد هم که ازش هرچی پرسیدیم جواب نداد
    باسپاس

  19. متاسف هستم برای خودم که این همه برای این درس وقت گذاشتم از امتحانهای دیگرم زدم اما آخرش معلوم نیست چی میشه ؟ فکر کنم خیلی به ما ظلم شده

    1. @پارساپور,
      کاملا با شما هم دردم
      متاسفانه اگه از اول میدونستیم این وضعیت اسف بار پیش میاد حداقل من که اصلا وقت رو آمار نمیذاشتم و بجای این همه تلاش بی نتیجه سایر درسها رو میخوندم، مسلما اگه این وقت رو برای هر درس دیگه ای (مثلا MIS ) میذاشتم قطعا بیست میشدم ولی ……

  20. سلام و خسته نباشین
    همه چیز این امتحان آمار یه طرف این حرف زدن استاد هم یه طرف!!!
    والا استاده… سن و سالی ازش گذشته… بزرگ مرد آذربایجانه… یعنی چی که بر می گرده به دانشجویی که به خاطر سوال بد و نا مفهوم اون گیج شده می گه زر نزن!!!
    به نظر من اصلن نباید کوتاه بیایم!! استاد قحط که نیست این دانشگاه کم بیاره…
    این وضعی که من دیدم با این شهریه سنگینی که می گیرن فک کنم هر ترم کارمون همینه!! مگه این که همین الان سنگامونو باهاشون وا بکنیم
    امیدوارم حداقل خجالت بکشن درست نمره بدن

    1. @tehrani,
      باز این حرفی که نوشتید که خوبه تو کلاس ما که ….. و بعد … در نهایت … دو نفر از خجالت کلاس رو ترک کردند در این حد !!

  21. سلام
    همگی واقعا از این امتحان طاقت فرسا خسته نباشید
    تا حالا دو تا امتحان دادیم و هتو هردوی اونها تناقض بین حرفهای استادها و استادیارها دیده شد.
    فکر می کنن چون مجازی هستیم و دستمون به جایی نمی رسه می تونن اذیتمون کنن.از اول این دوره برنامه ریزی درستی نداشت و ما باید از همون موقع پیگیری می کردیم که نکردیم.حالا دیگه این حرفا تو ایام امتحانات فایده ای نداره.
    متاسفانه به دلیل همین مجازی بودن و ناهماهنگی بین بچه ها نتونستیم حرفمون رو به مدیریت پردیس برسونیم.اگه دست روی دست بذاریم تو ترمهای دیگه هم شاهد این اوضاع خواهیم بود.
    به نظر من برای ترم بعد حتما باید یه صحبتی با مدیریت داشته باشیم تا این مسائل تکرار نشه

  22. سلام به همه دوستان
    با تمام شما موافقم امتحان امار و اتفاقات امروز استثناء بود اميدوارم اعتراضات مورد بررسي باشه

  23. سلام به همه دوستان
    من دوره کارشناسی هم مجازی خوندم و تازه با اینکه دانشگاهم یه دانشگاه مجازی غیرانتفاعی بود و من این همه به جون دانشگاهم غر می زدم الان می فهمم که باید بیشتر قدرش رو می دونستم و بعضی از دانشگاه ها الکی برای خودشون برندسازی کردن و فقط دورنمای قشنگی دارن…
    ولی میشه مشکلات دانشگاه مجازی و پردیس شهید بهشتی رو به تازه تأسیس بودنش بسط داد و حالا حالا جا داره تا این دانشگاه راه و چاه کار دستش بیاد و به نظر من الان مشکل بزرگتر ما خودمون هستیم نه دانشگاه!اگر ماها می فهمیدیم که باید مثل یک تیم عمل کنیم و منافع شخصی خودمون رو کنار می زاشتیم و منافع و مصلحت جمع رو اولویت می کردیم و هدفهامون رو یکی می کردیم الان خیلی مشکلات رو نداشتیم…تمام مشکلات ما از خودشیرینی بعضی از دوستان و عدم ناهماهنگی کلیه…خیلی خوب بود اون موقع که یکی خودشو می نداخت وسط و به قول دوستمون داشت پیش پیش نمره ۲۲ واسه خودش درست می کرد به دیگران هم فک می کرد و از دیگران هم نظر می خواست که آیا موافق هستن تمرین مثلاً امتیازی که آخر سر خیلی شیک شد تمرین اجباری و حق خیلی ها ضایع شد رو از استادیار بخوایم یا نه؟!؟!
    اتفاقاً خانم سعیدنیا بنظر من این حرفها خیلی الان که زمان امتحانات هست بهمون کمک میکنه…چون ما اولین باره که همدیگر رو تو امتحانات بصورت حضوری می بینیم و این بهتر از هر میتینگی که می زاریم که نهایتاً ۱۰ نفر شرکت میکنن عمل میکنه و اگر واقعاً اهل عمل هستیم و همه به این بینش رسیدیم که وقت هماهنگ شدنه و باید واسه وضعیتمون کاری کنیم بهتر فرصت الانه که جمعیت حداکثری داریم و دیگه هیچ کس بهانه ی کار و زندگی و … رو نداره همه در دانشگاه هستیم.
    در مورد اینکه دانشجوی ارشد هستیم و باید بیشتر تلاش کنیم باید بگم که درسته که باید تلاش کنیم اما اینو در نظر داشته باشید که هیچ وقت کسی تو دانشگاه چیزی یاد نگرفته و دانشگاه فقط نقش محرک رو بازی می کنه…ضمن اینکه اگر کسی واقعاً دنباله یادگیری و تلاش کردن باشه میره ۴ تا کتاب اضافه می خونه و تحقیق می کنه و اینجور چیزا ، وگرنه تلاش مضاعف حفظ کردن جزوه های مزخرف نیست وقتی هیچ درکی ازش نداشته باشی…من مدیریت خوندم رشته فنی هم دارم می خونم و خوب می دونم که تو مدیریت حفظ کردن و جزوه خوندن هیچ فایده ای نداره…امتحانات رشته های مدیریت دانشگاه های دیگه(حداقل من از دانشکده مدیریت دانشگاه تهران خبر دارم) بصورت تحلیلی هست و شیوه امتحانی مثل درس ام آی اس احمقانه ترین شیوه ی امتحان گرفتن است چون اصلاً غیر منطقیه حفظ کردن اون همه جزوه با اون همه شاخه و زیر مجموعه و چیزای ریز مخصوصاً وقتی می دونی خود استادت هم اونا رو بلد نیست و میاد برات همونا رو از رو پی دی افی که اونم قبلاً توسط یه استاد دیگه تهیه شده می خونه…فک کنم خیلی انتظار زیادیه که وقتی خودش یه چیزی رو نمی تونه حفظ کنه از دیگران بخواد که حفظ کنن!!!
    بنظر من باید از همین الان هماهنگ شیم…مثلاً وقتی همه از الان تصمیم بگیریم که پی دی اف هایی که خانم هادیزاده در درس تئوری سازمان را درس نداده نخونیم ، اینجوری حتی اگر از این قسمتها سوال بیاد و اکثریت(نمیگم همه،چون همیشه یه عده خودشیرین هستن که گند بزنن به همه چی،همونطور که در امتحانات این دو درس دیدیم) به سوالهای این قسمتها جواب ندیم خودش می شه یه اعتراض،که درسته مجازی هستیم اما دیگه فراگیر نیستیم که خودمون بخوایم بخونیم…
    برای درس بی پی ار هم اصلاً نگران نباشید…من برای درس ام آی اس هم گفتم که مطمئنم از تمرینهای کلاسی سوال نمیاد و برای این درس هم بهتون می گم که از تمارین سوال نمیاد…وقتی استاد فید بک تمرینها رو نداده(برای درس ام ای اس که استاد حتی به خودش زحمت نداده که بدونه کیا تمرین انجام دادن که حتی سر امتحان به بعضی کلاسها گفته بنویسید در برگه پاسخنامه و به ما که نگفت،یعنی اگر یه ورد سفید هم آپلود کرده بودین اوکی بود) یعنی از این قسمت سوال نیست.
    در ادامه فقط امیدوارم که مشکلات و بی نظمی های امروز در امتحان آمار باعث تأثیر مثبت در نمره دهی بشود!!!!

    1. @ناهید,
      ضمن تشکر از حرفهای کاملا صحیح شما فقط میشه گفت از ماست که بر ماست !
      تا زمانی که کار گروهی رو یاد نگیریم همکاری و همدلی و اتحاد رو یاد نگیریم تا ابد همینه !

    2. @ناهید, شاید تنها نکته مثبت امتحان امروز این بود که خیلی خوب درک کردیم که همه باید باهم باشیم وگرنه وضعیت همینی که هست باقی میمونه. امیدوارم که حس هم افزایی از الان به بعد در همه ما بوجود بیاد و بقول شما این خودشیرین بازی ها ( که برای دوره ارشد کاملا بی معنیست ) از بین بره.

      1. @ع.م,

        آقای متین وفا من شخصا معتقدم اگر درسمو خوب بخونم شیرین کاری هیچ کس اهمیتی نداره. خیلی از بچه ها با استادها ملاقات حضوری داشتن باهاشون ارتباط داشتن اما این نمی تونه یک ورقه پر و کاملو تحت تاثیر قرار بده. بنظر من تا امتحانا هست و همدیگرو می بینیم یه اعتراض نسبت به امتحان آمار تهیه کنیم و حتا اگر ۳۰ نفر هم زیرشو امضا کنن می تونه از همین حالا تاثر خوبی داشته باشه هم برای نمرمون هم برای آینده. قطعا این که صبر کنیم ببینیم نمره ها چه جوریه بعد اعتراض کنیم زیاد موثر نیست

        1. @tehrani,
          چرا خانم تهرانی فکر میکنی که خود شیرینی نمیتونه برگه پرمحتوا رو تحت تأثیر قرار نده؟؟؟؟؟؟چرا نگاهتون به مسائل انقد ایده آلانه و آرمانگرایانه است؟؟؟؟؟ضمناً خودشیرینی فقط ملاقات حضوری و رابطه با اساتید نیست…اتفاقاً این اصلاً خودشیرینی نیست به نظر من…چون دلیل نمیشه که وقتی مجازی شدیم با استاد رابطه نداشته باشیم بلکه برای تعامل بیشتر حتماً باید ارتباطمون رو زیادتر کنیم که بتونیم نتیجه ی بهتری هم بگیریم…مثلاً همین درس آمار،اگر ارتباطی بیشتری با استاد داشتیم می تونستیم حالیش کنیم که آموزشیارش اصلاً با خودش منطبق نیستو…خودشیرینی چیزای دیگه است…مثل همین تمرین مثلاً امتیازیه آمار که رفت تو پاچه امون یا مقاله ی آی تی یا خودشیرینی های سرکلاس خیلی از دوستان که باعث شد انتظار اساتید از سطح کلی بچه ها بالا بره و…

  24. این بدترین امتحان زندگی من بود همینو می دونم
    امیدوارم بهمون رحم کنن و فقط پاس بشیم
    باورم نمیشه اینو آرزو کنم:(
    تبریک می گم به همکلاسی های خوبم که خوب دادند

  25. با نظر خانوم ناهید موافقم
    کیا موافقن فقط ۸ جلسه اول تئوری رو بخونیم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    1. @fateme,
      من که فقط همون هشت نه جلسه اول رو می خونم…چون حجم جزوه ی از جلسه ۹ تا ۱۶ حتی بیشتر از نه جلسه اوله…یعنی بخش اعظم جزوه درس داده نشده…وقتی استاد احساس مسئولیت نمیکنه ما چرا باید جورش رو بکشیم؟
      من ۹ پی دی اف اول و اگر برسم فقط پی دی اف ۱۲ چون ظاهراً گفته مهم هست رو می خونم.و هچ رو هم نمی خونم چون تجربه نشون داده از فایلهای اضافه سوالی طرح نمی شه.

        1. @شمس الدین,
          آقای شمس الدین من نظر شخصی خودم رو گفتم و کسی رو مجبور به کاری نکردم،من انقد می خونم و هر کی می تونه و میخواد بیشتر بخونه خب خوش به حالش و به قول خانم تهرانی با این وقت کم و حجم مطالب بالا(با وجود اینکه آسونه) عملاً نمی تونید بیشتر از این بخونید

  26. سلام و خسته نباشید و خدا قوت به همه دوستان به نظر من اول باید درس خوبی به آموزشیار بدهند که دانشجو را مسخره نکند چه با نحوه درس دادن و چه با نحوه سوال طرح کردن و پاسخ دادن به سوالات سر امتحان . خود شخص ایشان هم دانشجو بوده و هست و هیچ کسی برای تحقیر شدن و وقت تلف کردن به دانشگاه وارد نمی شود و امیدوارم که هیچ دانشجویی دیگر با این خصوصیات اخلاقی دانشجوی ایشان نشود. در مورد استاد عزیز که جزوه هیات علمی هم هستند که واقعا متاسفام. چرا که نه تنها با تمام توصیه هایی که سر کلاسها در مورد اموزشیار به ایشان گفتیم سوالات امتحان را هم به ایشان دادند که به این صورت طرح شد به غیر از اینکه نحوه برخورد ایشان به کلی از دید یک شهروند ناپسند بود که برسد به دانشجو و محیط آموزشی آن هم شهید بهشتی با بیش از این همه تجربه . در آخر هم برخورد دوستان ممتحن که واقعا دیدنی بود .اگر این همه اتفاق در محله ای در شهر اتفاق می افتاد و نه در دانشگاه باز هم جای تامل داشت چه برسد به سر امتحان ارشد و در دانشگاه شهید بهشتی ، خیلی متاسفم …..

  27. با سلام
    من پيشنهاد مي كنم كه
    اگر دانشجويان عزيز موافق هستند ، چهارشنبه بعد از امتحان ؛ همه پيش آقاي دكتر عزيزي كه مدير گروه رشته ما است برويم و كلا مشكلات را مطرح كنيم . دفتر ايشان طبقه سوم همين ساختماني است كه امتحان مي دهيم .

  28. برای این امتحان درس تئوری با این مدت کم، اگر هم بخواهیم به بیشتر از فصل ۸
    نمی رسیم!!! تازه این همه مطلب گفته که جزوه ی درست و واضحی هم ازش رو سایت نیست! مطمئنم این امتحانم برامون داستان می شه… کلی هم سرمون منت گذاشت که من توهیچ کلاسی این قد توضیح ندادم!
    معلومه که امتحانش که معجونی می شه

  29. سلام. من آمار و واسه ۲۰ خونده بودم و دا آمادگی کامل اومده بودم ولی لان با نمذه بسیار پایین میوفتم و امتحان استاندارد نبود . وقتش کم بود وسوالات اشکال داشتم . اونم از وضع سر جلسه که دوباره برگردوندن برگه هارو که خیلی ها رفته بودن . لطفا” یک تصمیم جدی بگیرین تا دیر نشده

  30. با سلام
    همه صحبتها در مورد امتحان آمار درسته ولی از قدیم گفتند اگه یه جوال¬دوز به بقیه میزنید یه سوزن هم به خودتون بزنید!!
    اگه (خدایی نکرده) فرصت پاس کردن آمار رو از دست دادیم فرصت درس گرفتن از این امتحان رو از دست ندیم:
    • یعنی اعتراض بکنیم (البته خوب بود به موقع روی عدم امکان استفاده از کلاسها تاکید میکردیم و در آینده اینطوری تصمیم بگیریم)،
    • یعنی اینکه با هم متحدتر باشیم
    • یعنی اینکه در نحوه درس خوندمون تجدید نظر کنیم. من وقتی اومدم بعد از خوندن فصل 11 تمرینهاش رو حل کنم و همینطور نمونه سوالات رو دیدم متوجه شدم که باید بیشتر تمرین حل کنم و روخوانی و فهمیدن مطالب به تنهایی برام کافی نیست ….
    • راستش چون از کلاسها نمیتونستم استفاده کنم و خودم باید میخوندم خیلی میترسیدم و هر جا وقت پیدا میکردم تمرین آمار حل میکردم… الان هم امتحانم بد نشد…
    • البته خدا را شکر چون سر کلاس نبودم از بارم بندی هم چیزی نمیدونستم و همه رو خوندم!!!
    • به نظر من استاد سعی میکرد در شوخیهایی (که بعضا زیاده روی میکرد) جو جلسه رو آرومتر بکنه و موجب تلطیف فضا بشه!! همونطور که بعضی دوستان هم اشاره کرده اند حتی جواب برخی از سوالات را هم در این بین اعلام میکرد!!
    • فقط میخوام بگم در این نتیجه ضعیف، او به تنهایی مقصر نیست… خدایی نکرده یکطرفه به قاضی نرویم.

    برای موفقیت همه مون در همه امتحانات دعا میکنم.
    با تشکر- مهنایی

    1. @مهنایی,
      بنده گروه دومی هستم الان اگه استاد اینجا بود میگفت زر نزن باز هم همین حرفارو راجع به ادبیات لطیف ایشون میزدید؟
      از 120 نفر 110 نفر به حرف استاد اعتماد کردن میفهمید اعتماد یعنی چی؟
      حالا ۱۰ نفر یا سر کلاس نبودن یا بلد بودند آفرین به شما و اونها
      تجدید نظر کنید مقصر فقط یه نفره

      1. @رضایی, سلام دوست عزیز! من کی گفتم ادبیات ایشون لطیف بوده !!!! من از زیاده روی ایشون در تلطیف فضا صحبت کردم. نظر شما محترم و نظر من هم فقط نظر من هست !!! لزومی نداره برای اثبات حرفمون به دیگران توهین کنیم و یا متهم.!!

  31. امتحان تئوري خيلي خاص بود
    آدم بگه آسون بود بعد معلوم نيست اين سوالا ۴ نمره اي و كلي منظور دقيق استاد چي بوده و چقدر واقعا بايد توضيح ميداديم !!
    انشاله خدا بخير بگذرونه

  32. سلام
    متاسفانه من امتحان تئوري سازماني رو در كمال ناباوري از دست دادم و به دانشگاه نرسيدم.
    امتحان چطور بود ؟ اميدوارم مشكلي درست نشده باشه ؟ سئوالات تستي بود يا تشريحي ؟ اكه كسي سئوالات رو گرفته ميتونه آپلود كنه ؟
    من سئوالات آمار و MIS رو امروز ميفرستم

  33. اگه كسي شماره تماسي از آموزشيار درس تحليل آماري دارد به من بدهد و اگر موافق باشيد كارهاي اعتراض و هماهنگي ها رو من انجام بدهم . فقط اگر زماني نياز بود كه همگي جمع بشويم در همينجا يا بعد از يكي از امتحانات اعلام ميكنم. فقط شماره تماس خيلي مهمه

  34. با سلام
    در مورد امتحان آمار اگه گفتم بد نبود منظورم هم این نبود که خوب بود.
    من که وقت کم اوردم . خیلی بد شد که بعد از امتحان نموندم چون مثل اینکه دوباره وقت داده . این که عادلانه نیست . همه که بعد از امتحان نموندن !!!!
    در مورد امتحان تئوری سازمان !!
    اصلا خوب نبود. من بیشتر به این فکر می کردم بتونم از سوالهای تستی نمره بیارم .
    فکر کنم در مورد کسانی مثل من که تو کارشناسی رشته های فنی خوندیم درسهای اینجوری خیلی سخت باشه . نظر شما رونمی دونم .

  35. تئوری… چی بگم.. بد نبود چون میدونستم با نوع تدریسشون استادی هستن که سوالایی میدن که فقط بنویسیییییم! برای همین خارج از توانم خوندم و نوشتم.. ولی واقعا به این نوع سوالات اعتراض دارم.. دوستان شاید خیلی وقت باشه فارغ التحصیل شده باشند اما من چون تازه کارشناسیم تموم شده و بلافاصله وارد این دانشگاه شدم واقعا هیچ فرقی با کارشناسی حس نمی کنم..
    اوایل فکر میکردم بخاطر این باشه که رشته کارشناسیم کامپیوتر و مسلما سخت تر بوده ولی این رشته هم دیگه انقدر ماهیتش حفظی نیست که اینطور برخورد میشه…
    مثلا من انتظار داشتم بجای سوال رشد تو محیط پویا، بگن مثلا تو قرن ۲۱(که نشونه پویا بودن محیطه) یه شرکت بنام X میخواد شروع به کار کنه… چه استراتژی و ساختاری واسش پیشنهاد میکنید و آیندشو چطور پیش بینی میکنید! درسته جواب همونه ولی لااقل یکمم آدم فکر میکنه! یکم سوالات یا فرم سوالات انسان در اسلام کارشناسی فرق می کنه! این که حس کنی باید حفظ کنی و بری سر جلسه لااقل واسه من یکی حس چندان خوبی نیست..
    البته شنیدم آی تی اینطور سوال میده 🙂
    نمی دونم…شاید این پست تبدیل شده به یجایی برای غر زدن ولی مطمینم بهونه نیست چون از سر کم کاری کردن این حرفارو نمی زنیم.. همه داریم تلاشمونو میکنیم و واسه زمانمون ارزش قائلیم
    کارشناسیم رو هم سراسری دانشگاه شمال خوندم ولی شخصا دیدم و غول بودن دانشگاه های تهران برام شکسته شد و بهم ثابت شد فرقشون بخاطر دانشجوهاشونه نه اساتیدشون…

    1. @مهسا رجایی,
      خانم رجایی شما واقعاً تو کارشناسی این حجم از درسها رو امتحان میدادید؟
      من به شخصه در دوران کارشناسی که رشته ی مدیریتی هم خوندم با اینکه اساتید کتاب معرفی می کردن و ما کتاب می خوندیم باز این حجم از مطالب رو برای امتحان نداشتیم…لااقل از این نظر فک کنم واقعاً تفاوت فاحشی بین کارشناسی و کارشناسی ارشد باشد!یعنی اصلاً فک نمیکنم هیچ کسی این همه مطلب رو تو دوران ارشد برای امتحانات حفظ کرده باشه،تأکید می کنم حفظ نکرده…چون ما که عملاً یاد نمی گیریم و داریم وقتمون رو با حفظ یه سری تیوری های بی اهمیت هدر میدیم…ضمن اینکه من خودم به شخصه فک میکنم رکورد زدم که این حجم مطالب رو تو ذهنم جا می دم…مغز بیچاره ام!!!گاهی احساس می کنم نکنه حجم مغزم با این مطالب چرت و پرت پر شه بعد دیگه جا نداشته باشه که چیزی توش نگه دارم 🙂

  36. ما آمديم كه با يكسري مفاهيم آشنا شويم روشها را ياد بگريم
    بنا نيست ما انباري از واژگان را در ذهنمان انبار كنيم مگر خود اساتيد توانستند سر
    از پي دي اف بردارند اصلا اين روش سنجش درست نيست لذا امتحانات با اين اوضاع و سختگري نا اميد كننده است
    آقاي علي پور لطفا آمار رو پيگيري كنيد ولي اول با خود استاد

    1. @رستمي,
      حق با شماست آقای رستمی.
      وقتی خود استادها از رو پی دی اف ها رو خونی می کنن و تدریس می کنن چرا ما باید اونها رو حفظ کنیم .

  37. یعنی فقط می تونم بگم عاشق خودمم که گفتم فقط ۸-۹ جلسه می خونم و فقط همونا رو خوندم…بقیه هم که فقط ناز کردن…حالا کسایی که دنباله تلاش مضاعف بودن و گفتن به هم اعتماد نکنیم و بیشتر بخونیم و بیشتر خوندن دقیقاً چی عایدشون شد؟؟؟
    بچه ها بیاید یک کمی منصف باشیم…چطور وقتی برای درسی مثل ام ای اس که کاملاً تحلیلیه امتحان مسخره ای که مو به مو مثل جزوه بود اومد همه راضی بودید و هیچ کس جز من به این قضیه اعتراضی نداشت؟؟؟؟آیا واقعاً بنظر شما لازم نبود امتحان این درس که واقعاً درس مهمی هم هست تحلیلی می بود؟حالا برای درس کم اهمیت تری مثل تئوری سازمان که ۱۰۰۰ برابر از ام ای اس هم ساده تر و قابل درکتر هست اعتراض دارید که چرا مثه جزوه سوال داده بود و باید تحلیلی سوال میداد؟که اگر سوالات تحلیلی هم بود مطمئناً سیلی از اعتراضات وجود داشت و این همه اش بخاطر همونه که قبلاً هم گفتم : “دیدگاه فردگرایانه” یعنی اگر یکی امتحانش رو خوب بده از اون امتحان اعتراضی نداره و اگر بد بده از امتحان اعتراض داره.یعنی همه امون فقط خودمون رو میبینیم!
    قبول کنید وقتی بنا به اعتراض باشه به هر چیزی اعتراض می کنیم…درسته این رشته برای بچه هایی که کارشناسی فنی داشتن سختتره…اما از اول می دونستید به چه رشته ای دارید وارد میشید…الان دیگه ای تی نمی خونید مدیریت آی تی می خونید و همه با رشته های مدیریت پیش فرض دارید…پس سعی کنیم خودمون هم یه تلاشی بکنیم و خودمون رو با شرایط منطبق کنیم…
    اما کلاً نظر من در مورد امتحانات دروس مدیریت ، که کاملاً باید بصورت تحلیلی باشه و خوندن تئوری و حفظ کردن جزوه های بی ارزش که خود اساتید هم بهشون تسلط ندارن تلف کردن وقته…

      1. @قرشی,
        همین که باید بیشتر درس خوند…رشته های فنی چون اکثر حل کردنی و پروژه ایه خیلی راحتتره و کسی که مدیریت می خونه باید قدرت تحلیل بالایی داشته باشه

  38. راستی بچه هایی که امروز موندن برای اعتراض اگه ممکنه یه فیدبکی بدن ممنون میشم.

  39. با سلام به دوستان عزیز
    قابل توجه دوستانی که امروز برای صحبت کردن در مورد دروس آمار و BPR در دفتر آقای دکتر ابراهیمی حضور داشتند, ضمن تشکر از خانم مهربیگی و پیگیری ایشان, خدمتتان عرض می کنم که آقای سیادت هیچگونه اطلاعی از نحوه طراحی سوالات ندادند!!! و گفتند که در سر امتحان دانشجوها متوجه میشوند که سوالت چگونه طرح شده!!! خدا بخیر کنه

  40. سلام به همه دوستان
    کسی با بچه های حضوری در ارتباط نیست که ببینیم بی پی آر چطور ی ازشون امتحان گرفته؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  41. سلام
    دردرس BPR – مایکل همر، جمله جالبی گفته بود:
    تیم، گروهی از افراد که با هم کار میکنند، همدیگر را دوست دارند، و یا هم عقیده اند نیست. بلکه تیم به گروهی گفته میشود که هدفی مشترک دارند.
    امیدوارم ما ورودیهای 91 پردیس در رشته مدیریت IT :
    فقط افرادی نباشیم که با هم دررشته مدیریت IT و سال 91 مشترکند بلکه اهداف متعالی و سازنده داشته باشند.
    فقط بر سر چیزهایی که نمی خواهیم و خوب نبودند و برای از بین بردن دشمن مشترک مون، توافق نداشته باشیم. بلکه سر اهدافی که جامعه و ، خودمون و مردممون رو منتفع میکنه هم به توافق برسیم. و کار موثری بتونیم انجام بدیم.
    به نظر شما، غیر از ما کی قراره کاری برای ایرانیها انجام بده ! تک تک ما و تک تک گروه های کوچک ما!
    سازمانها بزرگترین اختراع بشرند (استیو جابز) سازمانها با هم افزایی می توانند موثرتر از مجموع تک تک ما خروجی تولید کنند.
    آیا مایلید یک یا چند تا تیم بشیم و روی یک هدف سازنده و موثر با هم کار کنیم؟ من پتانسیلهای زیادی میبینم شما چی فکر می کنید؟ آیا کسی پیشنهادی داره… میتونیم روی همه ایده ها فکر کنیم و اونها رو اولویت بندی کنیم (بسته به امکاناتمون)….
    مثلا کتابخانه منسجمی از اسناد و فعالیتهای دانشجویان مجازی
    مثلا ایده هایی برای تقویت ارتباط دانشگاه و صنعت !!
    مثلا توسعه بکارگیری مفاهیم درسی در صنایع با هدف ارتقاء تولید، اشتغال، کارآفرینی و …

    به امید موفقیت همه دوستان!

    1. @مهنایی,
      یه مثال کوچیک !
      شما فکر میکنید چند نفر از بچه ها براشون این سایت مهمه و در آن همیشه فعال هستند؟ درگذاشتن مطالب و دادن نظر همیشه شرکت میکنند؟
      حالا اینو مقایسه کنید با بچه هایی که فقط برای دانلود جزوه ها به سایت مراجعه می کنند
      در مجموع
      ما هنوز از خیلی چیزا فاصله داریم که ریشه در فرهنگ ما داره
      همین !

      1. @شمس الدین, سلام – اول از همه روی شما حساب می کردم. ولی ایکاش این کامنت رو نذاشته بودید همون تعداد معدودی هم که شاید میشد بهشون امیدوار بود الان دیگه تعیین تکلیف شدند!!! بدلیل مشکلات فرهنگی نباید درانجام اینجور کارها مشارکت کرد.!!!!!!!!!!!!!

        1. @مهنایی,
          سلام نه میخواستم بگم بدونید از لحاظ تعداد زیاد نیستیم و باید هدف رو دید و دلسرد نشد ولی همین تعداد کم هم خیلی خوبه
          بقیه هم حتما کار و گرفتاریشون زیاده در نهایت
          انشاله بعد امتحانا برنامه ریزی تیم ورک رو شروع کنیم

    1. @مهسا رجايي,
      با روندی که تا حالا داشته واقعا پیش بینی سخته !
      انشاله مثل mis منطقی و خوب برگزار بشه
      البته خانم آتشک درباره مدلسازی گفتن ولی جالب اینجاست ما حتی نمیدونیم نمودار خط شنایی که تمرین فرستادیم درسته یا نه خودشونم که حل نکردن !!

        1. @قرشی,
          بله
          حقیقتا خستمون کردن دیگه مهم نیست چی بشه !
          ما سعی خودمون رو کردیم انشاله نمره همه خوب بشه

      1. @شمس الدین,
        بله متاسفانه تمرینی قابل اتکا وجود نداره ولی بازم حسم میگه مدل سازی از وجبی نوشتن ملموس تر و راضی کننده تره !

  42. سلام مهسا جان.اره فکر می کنم امتحان خوبی باشه یه مدل سازی داشته باشه که عمده نمره رو به خدش اختصاص بده میشه امتحان ارشد اما اگه مثل امتحانا دیگه حفظی و وجبی نوشتنی باشه که وا اصفا…

  43. BPR امتحان سختي بود
    واقعا بايد درس و درك مي كردي تا بتوني جواب بدي
    همونطور كه قبل جلسه حدس زده بودم و به دوستان هم گفتم يه مثال رو گفت كامل انجام بديد !!
    اميدوارم نمره همه خوب بشه و سختگيرانه تصحيح نكنه

    1. @شمس الدين,
      برای من هم سخت بود … و واقعا دستم شکست! یعنی وقتی جواب دادم دیگه دستم توان نداشت برگردم و چیزایی که ننوشتم رو کامل کنم…
      شما قبل امتحان گفتید خودش فرآیند میده مثل بیمارستان! 🙂 دیدید که اونطور نبود و گذاشت با توجه به تمرین خودمون جلو بریم…
      بریم سراغ آی تی ببینیم چی میشه…

      1. @مهسا رجایی,
        زیاد فرقی نمیکنه ! ولی حالا که بیشتر فکر میکنم میبینم بین استادا تا به حال این استاد و mis البته نه آموزشیارش واقعا به حرفایی که راجع به امتحان زدن و نحوه سوالات زدن عمل کردن انشاله خدا خیر در دنیا و آخرت به آنها اعطا بفرماید.البته اگه نمرات اعلام بشه شاید دعاهام عوض شه از الان بگما !!

        1. از آموزشیار استاد عبدالهی که نگید این ترم هم باید باهاش سر کنیم!!!:((
          آخه آدم اینقدر ….

    1. @moghadasi, امتحان تستیه 5جوابیه و برخی دوستان میگن خیلی جوابا نزدیک به هم و سخته
      به نظرم ریسک نکنید بخونید !!

      1. @شمس الدین,
        تستیه ۵ جوابی دیگه چه صیغه ایه؟تو کنکور هم تست ۵ جواب نیست و استاندارد تست ۴ جوابه است…
        کلاً هم که ۳۰ تا سوال بیشتر نیست…و ۱۸ نمره هم داره و ۲ نمره تمرین کلاسیه…این همه جزوه رو بخونیم فقط برای ۳۰ تا سوال تازه اونم ۵ جوابی!!!!

        1. @ناهید,
          نمیدونم چند تا سوال هست ولی چند تا نکته
          ۲ نمره تمرینات میمونه ۱۸ نمره
          ازین ۱۸ نمره هم ۵ نمره بزارید برای سوال تشریحی کیس استادی که مثلا میگن فلان سازمان وضعش خرابه راهکار بدید آیتی چطوری میتونه کمکش کنه !
          پس در حقیقت حدود ۱۳ نمره تست ها داره
          مثبت منفی e (یاد آمار بخیر منظور از ای خطای محاسباتی می باشد در اینجا 2 نمره بالا پایین)

                1. @ghorashi,
                  خبر ترجمه تقریبا ۵ و مقاله تقریبا ۱۰ نمره داره پس امحتان این دوستان به ترتیب از ۱۵ یا ۱۰ نمره حساب میشه

          1. @شمس الدین,
            آقای محقق چند روز پیش آموزشیار ای تی رو دیده و ازشون پرسیده بهشون گفتن که ۳۰ تا سوال تستیه و ۱۸ نمره داره و ۲ نمره هم تمرینات کلاسی…حرفی از کیس استادی نزده

            1. @ناهید,
              برخی از استادا تو چشم ۴۰ تا دانشجو (منظور وبکمه !!) نگاه میکنن میگن اینطوری سوال میدم ولی نمیدن این که دیگه در حد شوخیه !هر جور دوست دارن سوال بدن ما آماده ایم !

    1. @moghadasi,
      البته فکر کنم اگه میگفتم نخونید بیشتر دوست داشتید !
      حقیقتش اینه آموزشیار تو جلسه آخر گفت نخونید ولی فکر کنم خیلی با اطمینان نگفت
      کما اینکه اینقدر مطالب زیاده که پی دی اف دو واقعا خیلی نسبت به اونا کمه و کاری نداره

    1. @fateme,
      من فکر میکنم اگه برگردید اون پست حذفیات رو بخونید
      نوشته دقیقشو ولی ذهنی بگم ۱۶ نیست ولی ۱۳ قسمتیش هست !

      1. @شمس الدین,
        اموزشیار تو جلسه ۳ گفت شماره ۵ هم حذفه (نمیدونم پی دی اف یا جزوه تکمیلی!!!)
        به هر حال به تجربه بهتره هیچکدوم رد جدی نگیریم!

  44. سلام به همه دوستان

    خسته نباشید از امتحانا
    نمیدونم چرا این دوهفته هم طولانیه و هم انقدر زود میگذره!

    تجربه این ترم برای خود من خیلی جالب بود! استادا دقیقن برعکس چیزی که تصور می کردم امتحان گرفتن!

    از تئوری سازمان (دکتر حاجی پور) خیلی شاکی ام. واقعن بد سوال داده بود،
    فقط ۸ تا سوال اون هم بیشتر از بخش های آخر که فقط تیتر مطلب ها رو تو کلاسا می خوند
    خود من فکرمی کردم چون رو این قسمت کم وقت گذاشت و درس نداد ازش سوال نمیده که کاملن برعکس شد 🙁

    اما امتحان دکتر سیادت خیلی بهتر از چیزی بود که انتظار می رفت…

    و در آخر خداوند صبر جمیل و جزیل عطا کنه برای پاس کردن ین دو درس باقی منده (آیتی با ای همه جزوه!!! و تحقیق صرفن حفظی! )

    1. @ali,
      خوبه زنگ بزنید از دانشگاه دقیقشو بپرسید ولی فکر میکنم :
      حداقل نمره قبولي در هر درس اعم از دروس دوره و دروس جبراني در دوره كارشناسي ارشد 12است و زیر این نمره به معنی افتادن درس می باشد و بایستی دوباره درس اخد شود

  45. ما که دروس ترم واسمون پاک شده و نمی تونیم نمره امون رو ببینیم 🙁

    خبر مهم:

    ممنون می شم اگر اطلاع رسانی بشه
    کساییکه با خطای سر ترم مواجه بودن به دلیل دیر پرداخت کردن شهریه خودشون ، سیستم براشون تا ساعت ۱۲ امشب برای انتخاب واحد ترم جدید باز شده و حتماً در این زمان انتخاب واحد جدید رو انجام بدن.

  46. استاد دکتر عالم تبریر عضو هیات علمی دانشگاه به من که گفتم من کاسه نمره دستم گرفتم کفت: تف هم تو کاست نمی اندازم
    بهتره دیگه چیزی نگم افسوس

    1. @مریم,
      دوست عزیز امیدوارم نمره ات تو درسای دیگه بالا بشه و جبران این درس بشه. متاسفانه اینا حداقلای انسانیته که آدم تو حرف زدنش باید رعایت کنه…
      همچین آدمایی اگر لقمان هم شوند فایده ای نداره!

  47. واقعا براي همه بچه ها متاسفم چه آنهايي كه درس تحليل آماري را پاس كردند و چه آنهايي كه پاس نكردند.
    اون از وضع درس دادن
    اون از وضع امتحان
    و اون هم از وضع نمره دادن

  48. با سلام
    دوستان عزیر این آدرس ایمیل دکتر فدایی نژاد هست
    m-fadaei@sbu.ac
    و امیدوارم که شما دوستان اعتراضات خودتان را در مورد درس آمار و مخصوصا نحوه برخورد استاد به ایشان منتقل کنید
    با تشکر

  49. هر جوری مغزم را جمع و ضرب و تقسییم می کنم نمی فهمم که چطور این استاد آمار و آموزشیار نمره ها را به این زودی دادند؟؟؟ شما دوستان چی فکر می کنید ؟؟ فکر کنم از روش برون سپاری استفاده کردند!!!!

دیدگاهها بسته هستند.